• Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Sociaal, STEM
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar
  • Labels
    beebot beebotspelletje kriebeldiertjes lente programmeren
3.00 Bee-bot mat Boerderij
76 pagina's
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), STEM
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar
  • Labels
    bee-bot boerderij programmeren
met de Bee-Bot letters ontdekken
65 pagina's
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Sociaal, STEM
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 4 - Tweede leerjaar
  • Labels
    bee bot abc beginklanken programmeren beginletters spelend leren
B-Bot mat - Vormen en kleuren
17 pagina's
  • Vakgebieden
    Rekenen en Wiskunde, STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Peuterspeelzaal - Eerste kleuterklas, Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas
  • Labels
    b-bot b-bot mat vormen en kleuren programmeren techniek stappen
B-BOT: NOORDPOOL ZUIDPOOL
33 pagina's
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, Sociaal, Creatief, Zorgmaterialen, Clipart, Klasbeheer, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar
  • Labels
    b-bot ict noordpool zuidpool noordpool zuidpool thema noordpool zuidpool pooldieren pooldieren en winter thema pooldieren programmeren
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, Sociaal, Creatief, Zorgmaterialen, STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar, Groep 5 - Derde leerjaar
  • Labels
    bee-bot terug naar school thema school verschillende richtingen programmeren ict ruimtelijk inzicht ruimtelijke oriëntatie ruimtelijke begrippen pijlenschema en beebot
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, Sociaal, Creatief, Zorgmaterialen, STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar, Groep 5 - Derde leerjaar
  • Labels
    de mooiste vis van de zee onderwaterwereld thema zeediertjes verschillende richtingen programmeren gericht kijken en zoeken hoekenwe ict logisch denken logisch redeneren
B-bot: de zoo
33 pagina's
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, Beweging, Sociaal, Creatief, Zorgmaterialen, STEM, Clipart, Klasbeheer, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Peuterspeelzaal - Eerste kleuterklas, Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar
  • Labels
    zoo dierentuin dierentuin en wilde dieren wilde dieren b-bot beebot pijlenschema en beebot programmeren media digitaal
B-BOTBUNDEL: DE BIJ
17 pagina's
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, Biologie, Verkeer, Beweging, Sociaal, Creatief, Tekenen, Zorgmaterialen, STEM, Clipart, Klasbeheer, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Peuterspeelzaal - Eerste kleuterklas, Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar
  • Labels
    bbot beebot pijlenschema en beebot programmeren bij kriebeldieren de lente bloemen bijen kriebelbeestjes
Bee bot mat de prehistorie
36 pagina's
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Geschiedenis
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar
  • Labels
    bee bot mat programmeren prehistorie oertijd steentijd woordenschat kleuters onderbouw blue bot tijdvak 1
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, Sociaal, STEM
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar
  • Labels
    bee bot dino dinosaurus ict programmeren
  • Vakgebieden
    Rekenen en Wiskunde, Biologie, Sociaal, STEM
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar
  • Labels
    dino robotmuis ict programmeren
coderen pooldieren
47 pagina's
  • Vakgebieden
    Rekenen en Wiskunde, Sociaal, Tekenen, Zorgmaterialen, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar
  • Labels
    coderen pooldieren en winter programmeren gericht kijken en details ruimtelijk inzicht samen werken en helpen kleuren herkennen ruimtelijke begrippen
  • Vakgebieden
    Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 8 - Zesde leerjaar
  • Labels
    media programmeren minecraft
  • Vakgebieden
    Rekenen en Wiskunde, Verkeer, STEM
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 2 - Derde kleuterklas
  • Labels
    groep 2 plaatsbepaling voertuigen racepiloot, verkeer, auto's groep 3 bee bot programmeren wiskundig spel pijlen lezen
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, Sociaal, Creatief, Zorgmaterialen, STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Peuterspeelzaal - Eerste kleuterklas, Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar, Groep 5 - Derde leerjaar, Groep 6 - Vierde leerjaar, Groep 7- Vijfde leerjaar, Groep 8 - Zesde leerjaar
  • Labels
    bee bot onderwater onderwaterwereld plasticsoep programmeren creëer je eigen verhaal ict
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Beweging, STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar, Groep 5 - Derde leerjaar, Groep 6 - Vierde leerjaar, Groep 7- Vijfde leerjaar, Groep 8 - Zesde leerjaar, Overige
  • Labels
    yoga bee bot beebot bewegen sprekende muur programmeren
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Peuterspeelzaal - Eerste kleuterklas, Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar
  • Labels
    bee bot dino dinosaurus programmeren ict
  • Vakgebieden
    Rekenen en Wiskunde, STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Peuterspeelzaal - Eerste kleuterklas, Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar
  • Labels
    bij bijen lieveheersbeestje zoeken bee bot programmeren
met de bee bot tussen de bloemen
75 pagina's
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, Biologie, STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar
  • Labels
    vlinder bloem bee bot programmeren libel lieveheersbeestje
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar
  • Labels
    bee bot monster monsters abc blokletters programmeren
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, Biologie, STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Peuterspeelzaal - Eerste kleuterklas, Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar, Groep 5 - Derde leerjaar
  • Labels
    bee bot boerderij boerderijdieren groenten programmeren ict
met de bee bot bij de piraten
1 pagina's
  • Vakgebieden
    STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar
  • Labels
    bee bot piraten bee bot jasje verkleden programmeren
  • Vakgebieden
    Taal (Nederlands), Rekenen en Wiskunde, Beweging, STEM, Overige
  • Leeftijdsgroepen
    Groep 1 - Tweede kleuterklas, Groep 2 - Derde kleuterklas, Groep 3 - Eerste leerjaar, Groep 4 - Tweede leerjaar
  • Labels
    bee-bot yoga dansen dieren programmeren bewegen lente